کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس

معرفی کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس

با توجه به این که سن بروز چروک های پوستی ممکن است در هر کسی متفاوت باشد، زمان مناسب برای تزریق نیز برای افراد متفاوت است. تزریق بوتاکس باعث می شود تا چروک های پوستی محو شوند. از این رو هر کسی که دارای خط اخم، خطوط پیشانی، خط خنده و … بر روی چهره ی خود است می تواند از بوتاکس برای درمان آن بهره ببرد. در این مطلب سایت دکتر مریم کشاورز ، پزشک زیبایی اصفهان به معرفی کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس می پردازیم. و در بخش پایانی مطلب شما را با برندهای معروف بوتاکس آشنا خواهیم کرد. البته باید دقت داشته باشید که این درمان موقتی است و بسته به عملکرد و ساختار بدنی فرد از ۳ تا ۶ ماه به طول می انجامد.

میزان دقیق ماندگاری بوتاکس؛ به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان بوتاکس تزریقی به فرد، سوخت و ساز بدن او، مهارت پزشک و همچنان نحوه نگهداری از بوتاکس تزریق شده، همگی در میزان دقیق ماندگاری آن در چهره فرد تاثیر خواهند گذاشت.

افرادی که پس از تزریق از نتیجه این کار راضی نیستند، ناچار نخواهند بود که برای همیشه با این نتیجه به زندگی ادامه بدهند. چرا که تاثیر بوتاکس از بین خواهد رفت اما افرادی که از نتیجه کار رضایت دارند، پس از پایان دوران تاثیر آن، دوباره تزریق دیگری را پشت سر می گذارند تا شادابی و طراوت چهره خود را حفظ کنند. علاوه بر کاربرد تزریق بوتاکس در زیبایی و جوانسازی، افرادی که دارای مشکلات و بیماری های دیگری مانند میگرن هستند نیز از دیگر متقاضیان استفاده از بوتاکس می باشند. در این موارد تزریق در قسمت پشت گردن یا بین ابروها انجام می شود و درد ناشی از میگرن را کاهش می دهد.

مطلب پیشنهادی : بررسی مزایا و معایب تزریق ژل

از تزریق بوتولینوم برای کسانی که زیاد عرق می کنند نیز استفاده می شود. تحقیقات نشان می دهد که این روش بیش از ۷۵ درصد می تواند عرق کردن را کاهش دهد. علاوه بر این موارد می توان از درمان مشکلات و بیماری های دیگری مانند اسپاسم عضلانی به خصوص در ناحیه ی پلک، مشکلات بلع در گلو، مشکلات صوتی در حنجره، درمان بیماری تیروئید چشم و عدم باز شدن کامل پلک و …نام برد که توسط پزشک متخصص به کمک تزریق بوتولینوم درمان می شوند.

تزریق بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تزریق این ماده به بدن افرادی که دچار بیماری های خاصی مانند ام اس، میاستنی گراویس و دیگر بیماری های خود ایمنی هستند مجاز نیست.
  • بوتاکس برای آن هایی که دوران بارداری را پشت سر می گذارند.
  • آن هایی که در دوران شیر دادن به فرزند نوزاد خود هستند.
  • افرادی که از سلامتی کامل برخوردار نیستند.
  • آن هایی که با بیماری های حاد آلرژیک، خونی و عصبی دست و پنجه نرم می کنند.
  • کسانی که به شکل جدی به پوست خود صدمه وارد کرده اند.
  • آن هایی که دچار ضعف مفرط ماهیچه های صورت هستند .
  • همچنین آن هایی که هنوز در دوران نوجوانی به سر می برند، به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.

بررسی مزایا و معایب تزریق ژل | پزشک زیبایی اصفهان

انواع برندهای بوتاکس

شناخت بهترین برندهای بوتاکس مطرح در بازار می تواند به بهتر شدن نتیجه آن کمک کند؛ زیرا در این صورت می توان یک برند مرغوب را انتخاب کرد. این مسئله در افزایش نتیجه و اثر گذاری طبیعی این تزریق می تواند به خوبی مشخص باشد.

استفاده از بوتاکس های تقلبی و یا بی کیفیتی که امروز برخی از آن ها در بازار وجود دارند. مانع رسیدن به یک نتیجه مطلوب از این تزریق می شوند. امروز در بعضی از کلینیک های غیرمجاز، از چنین بوتاکس هایی برای تزریق استفاده می شود. به همین خاطر اهمیت زیادی دارد تا برای انجام این تزریق، حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و به این اطمینان برسید که از یک بوتاکس اصل و با کیفیت برای تزریق به صورت شما استفاده خواهد شد.

برندهای کره ای معمولاً حالتی غیر طبیعی به چهره می دهند و این عامل به دلیل غلظت بالای بوتولینوم در آن هاست؛ اما بهترین برندهایی که در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن دارند شامل موارد زیر است.

Allergan

Allergan یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه ی بوتاکس است که نام بوتاکس را به عنوان نام تجاری بوتولینوم برای آن برگزید و کیفیت مواد تزریقی آن ها بالاست. این شرکت آمریکایی جزو سردمداران این ماده است.

صفحه اینستاگرام دکتر مریم کشاورز

بوتاکس ® یک برند آمریکای است.
Dysport®

Dysport® نیز برند دیگری است که در سال ۲۰۰۹ در اینستاگرام تولید شد و در بازار ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی مهم دیسپورت، بروز زودهنگام نتایج پس از تزریق این بوتاکس به شمار می رود. افرادی که دیسپورت را برای تزریق انتخاب می کنند. زودتر از افرادی که به سراغ سایر برند های بوتاکس می روند. شاهد بروز تغییرات در چهره خود خواهند بود. با این وجود میزان ماندگاری دیسپورت، تفاوت چندانی با سایر برند های بوتاکس ندارد.

Xeomin ® نیز در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد.
  • نورونوکس نیز یک برند کره ای است که می توان در تزریق بوتاکس از آن بهره برد.
  • مصپورت نیز برند ایرانی بوتاکس است که نتایج بسیار خوبی را بر جای گذاشته است.

 


مطالعه بیشتر :

اندام های قابل تزریق بوتاکس در بدن

همه چیز راجع به لیزر موهای زائد پا

پاسخ به پرسش های متداول پیرامون تزریق بوتاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *