ژل الانسه و مزایای آن

ژل الانسه و مزایای آن

بررسی ژل الانسه و مزایای آن

فیلرها، بخشی مهم و انکارنشدنی از فعالیت های زیبایی در دنیای امروز هستند. با استفاده از فیلر ها، شما می توانید ظاهر مورد علاقه خود را به دست بیاورید و درست همان طور به نظر برسید که خودتان می خواهید.

ژل الانسه یکی از فیلرهای محبوب و پرکاربرد امروزی به شمار می رود. یک محصول قدرتمند که با اثرگذاری قابل توجه، به شما کمک می کند تا حجم دلخواه را در نقاط مختلف بدن خود به دست بیاورید و طراوت از دست رفته در ظاهر خودتان را احیا کنید. از ژل الانسه، به عنوان یک فیلر مدرن نام برده می شود که در حقیقت شروع کننده یک کلاس جدید در دنیای فیلر ها بوده است. برای آن که ژل الانسه را بشناسید، ابتدا باید بدانید که فیلر ها اساسا چگونه ساخته می شوند و چه قابلیت هایی دارند.

فیلر ها موادی قابل تزریق هستند که به زیر پوست شما تزریق شده و شادابی و جوانی را برای ظاهر شما رقم می زنند. الانسه با نتایجی طبیعی و ماندگار، امروزه به یکی از ژل های محبوب در تمام دنیا تبدیل شده است. در ژل آلانسه از مواد خطرسازی مثل پیروژن و لاتکس استفاده نمی شود. در نتیجه برخوردار شدن از مزیت های این ژل، به هیچ وجه برای شما خطرناک نخواهد بود. برای تولید این فیلر، از محصولاتی طبیعی و کاملا قابل جذب استفاده می شود.

در نتیجه ریسک استفاده از این ژل، کاملا پایین به نظر می رسد. در حقیقت با استفاده از الانسه، شما کم ترین عارضه های جانبی و بهترین نتایج را تجربه خواهید کرد. البته فراموش نکنید این تنها خود فیلر ها نیستند که اهمیت دارند. نحوه استفاده از آن ها، تکنیک مورد استفاده در تزریق و همچنین انتخاب میزان درست برای انجام فرآیند، همگی در رسیدن به نتایج مطلوب بسیار موثر هستند.

این نوع از ژل چگونه عمل می کند؟

اساسا فیلر های تزریقی بسته به ماده ای که از آن به وجود آمده اند، به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. فیلر های ساخته شده از جنس هیالورونیک اسید و همچنین فیلر های کلاژن، معروف ترین نمونه های ژل موجود در بازار هستند. ژل الانسه از کلاژن ساخته شده و یک فیلر کلاژنی به شمار می رود.

ژل الانسه چیست و چگونه عمل می کند؟

پوست شما به مرور زمان، کلاژن طبیعی خود را از دست می دهد. وقتی ژل الانسه را تزریق می کنید، تولید کلاژن در پوست شما دوباره تحریک می شود و حجم از دست رفته در صورت یا بدن شما، دوباره برمی گردد. این کار موجب جوانسازی پوست و شادابی ظاهر شما خواهد شد. این ژل به مرور زمان در بدن شما جذب می شود اما بخشی از تغییرات مثبت آن، همچنان همراه شما باقی خواهد ماند.

تزریق ژل الانسه به زمان بسیار کوتاهی نیاز دارد. این تزریق نهایتا 30 دقیقه به طول می انجامد و به هیچ وجه وقت زیادی را از شما نمی گیرد. اگر همه چیز در شرایط استاندارد و کنترل شده انجام شود، تزریق فیلر ایده آل ترین نتایج ممکن را برای شما رقم خواهد زد.

ژل الانسه و مزایای آن | پزشک زیبایی اصفهان

مزایای ژل الانسه

1- تزریق ژل الانسه، عوارض جانبی خاصی را به شما تحمیل نمی کند. شما بدون تجربه آثار جانبی حاد، نتایج ایده آلی از این تزریق به دست می آورید. همچنین در جریان فرآیند نیز دردی را احساس نخواهید کرد.

2- دوران ریکاوری پس از تزریق این فیلر محبوب، بسیار کوتاه است و شما پس از ترک کلینیک، هیچ مشکلی برای انجام فعالیت های روزمره زندگی خود ندارید.
3- الانسه به دلیل ترکیب های قدرتمندی که دارد، از ماندگاری قابل توجهی برخوردار است.

4- این ژل بسیار امن است و استفاده از آن خطری برای شما به وجود نمی آورد.

5- از آن جایی که این فیلر با تحریک تولید کلاژن طبیعی در بدن شما کار می کند، استفاده از آن نتایجی کاملا طبیعی را به دنبال خواهد داشت.

6- الانسه با به وجود آوردن ظاهری جذاب برای شما، شما را جوان تر از سن واقعی خود نشان می دهد.

آیا تزریق ژل الانسه، امن است؟

ژل الانسه به لحاظ امن بودن، به تایید اتحادیه های جهانی و اروپایی رسیده است. تجربه استفاده از این فیلر نشان می دهد که تزریق آن، هیچ خطری برای افراد متقاضی به وجود نمی آورد.

استفاده از کلاژن طبیعی در این ژل، هر نوع ریسکی را در مورد آن از بین می برد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که تزریق الانسه، حتما باید از سوی پزشک متخصص و در یک کلینیک تزریق ژل معتبر صورت بگیرد. در غیر این صورت نتایج حاصل از این فعالیت، ممکن است برای شما دردسرساز باشد.

همانند بسیاری از فعالیت های زیبایی دیگر، تزریق ژل الانسه نیز با ظهور برخی آثار جانبی همراه است اما این عوارض، کاملا محدود هستند و ظرف چند روز، از بین می روند. علائمی مثل قرمزی، تورم و کبودی در ناحیه انجام تزریق در اولین روزهای پس از انجام فرآیند طبیعی به نظر می رسد اما این علائم دوام چندانی ندارند و خیلی زود به طور کامل از روی بدن شما محو می شوند.

ژل الانسه در کدام نقاط بدن تزریق می شود؟

ژل الانسه برای از بین بردن نشانه های پیری و همچنین مقابله با خط و خطوط روی صورت شما، بسیار ایده آل به نظر می رسد. الانسه برای تزریق در لایه های عمیق پوست ساخته شده است. در نتیجه برای از بین بردن چین و چروک های عمیق، به خوبی می توانید از این ژل استفاده کنید.

ماندگاری ژل الانسه چقدر است؟

با کمک به تولید کلاژن طبیعی در بدن، ژل الانسه یک فیلر با ماندگاری بالا به حساب می آید. این فیلر در 4 مدل مختلف به بازار عرضه می شود که هر کدام، ماندگاری خاص خودشان را دارند.

الانسه S:

اگر این نوع از الانسه را برای تزریق به بدن خود در نظر بگیرید، حدود یک سال از آثار آن بهره مند خواهید شد.

الانسه M:

میزان ماندگاری این نوع از الانسه، حدود دو سال است. در حقیقت پس از تزریق این فیلر، شما حداقل برای دو سال به انجام تزریق بعدی نیاز نخواهید داشت.

 الانسه L:

با اثر 36 ماهه‌ای که از خود به جا می گذارد، یک فیلر بسیار ماندگار و بادوام محسوب می شود. برای یک ژل تزریقی، 3 سال ماندگاری بسیار قابل توجه به نظر می رسد.

 الانسه E:

این نوع از الانسه، قدرتمندترین و مستحکم‌ترین نوع آن محسوب می شود. این فیلر در بین محصولات الانسه، بادوام ترین ژل محسوب می شود و 4 سال ماندگاری خواهد داشت.

| پیج اینستاگرام دکتر مریم کشاورز پزشک زیبایی اصفهان |


بیشتر بخوانیم :

حقیقت عوارض تزریق ژل

بررسی کامل ژل رووفیل

زاویه سازی و مدلینگ صورت با تزریق فیلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *