موارد استفاده از متد درمانی اندولیفت

موارد استفاده از متد درمانی اندولیفت

موارد استفاده از متد درمانی اندولیفت

پرتو تابیده شده با سرعت بسیار زیادی چربی‌ سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک می‌ کند.

 

  • شل شدگی، چین و چروک و افتادگی پوست می‌ تواند ناشی از تجمع اندک تا زیاد چربی‌ ها در زیر پوست باشد.

 

  • اصلاح در افتادگی‌ های کم تا ملایم پوست در ناحیه‌ ی گردن، صورت و بازوها.

 

  • تحریک فیبرهای کلاژن‌ (نئوکلاژنزیز) در پوست (فیبرهای پروتئینی در ساختار کلاژن سبب ایجاد استحکام در پوست و بافت‌ های بدن می باشند)

موارد استفاده از متد درمانی اندولیفت | پزشک زیبایی اصفهان

دکتر مریم کشاورز ، پزشک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • افزایش فعالیت و عملکرد متابولیکی ماتریکس خارج سلولی هم یکی دیگر از کاربردهای اندولیفت است. سلول‌ های پوستی در بستره‌ای به نام ماتریکس خارج سلولی قرار گرفته‌ اند که حاوی مواد مختلفی از جمله پروتئین‌ ها (نئو کلاژنزیز) است که هر کدام فعالیت‌ های خاصی را انجام می‌ دهد.

 

  • این متد درمانی (اندولیفت) سبب تحریک و فعال شدن واکنش‌ های متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی می‌ شود که در نتیجه آن وضعیت ظاهری پوست از جمله زیبایی و شادابی آن را تا حد بالایی بهبود می‌ بخشد.

 

  • در اثر عبور و بازخورد پرتو عبوری اندولیفت با بافت پوست، انرژی تابیده شده به انرژی گرمایی تبدیل می‌ شود. انرژی گرمایی حاصله در بافت پوست، سیستم ایمنی بدن را جهت رفع گرما در بافت مورد نظر فعال کرده و این موضوع سبب افزایش خون‌ رسانی و گردش خون در بافت هدف می‌ شود که در نتیجه آن منجر به افزایش غذا رسانی به پوست – ترمیم پوستی و استحکام آن می‌ گردد.

 

  • سبب تحریک لیپولیزی سلول های چربی در ناحیه ی مورد نظر می گردد. که منجر به کاهش حجم بافت چربی و بافت لنفاوی می‌ شود. که از مهم ترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست در افراد می باشد.
    اندولیفت باعث کانتورینگ و افزایش استحکام پوست در بافت هدف می شود.

 

خدمت اندولیفت در مطب خانم دکتر مریم کشاورز با استفاده از دستگاه اندولیفت بطور مستقیم توسط ایشان که بهترین پزشک زیبایی اصفهان می باشند انجام میگیرد.


مطالعه بیشتر:

چرا اندولیفت از سایر روشهای لیفت و زیبایی بهتر است؟

نحوه کار و اثرگذاری اندولیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *