اصلاح فرم صورت و کانتورینگ با چربی

اصلاح فرم صورت و کانتورینگ با چربی

اصلاح فرم صورت و کانتورینگ با چربی

زاويه سازي در اقايان اصول تزريق خود را دارد برگرفته شده از پیج اینستاگرام دکتر مریم کشاورز پزشک زیبایی اصفهان

اصلاح فرم صورت و کانتورینگ با چربی | پزشک زیبایی اصفهان

اصلاح فرم صورت و کانتورینگ با چربی به فرم چانه و زاویه فک دقت کنید.

تزریق چربی صورت چیست ؟

یکی از فاکتورهای مهمی که باعث می‌شود پوست حالتی سفت و جوان به خود بگیرد. چربی‌های موجود در زیر آن است. چرا که این چربی‌ها پوست را شفاف‌تر کرده و مانع از رخ دادن چین و چروک بر روی آن می‌شود. از جمله روش‌های جدیدی که هم اکنون به پیشنهاد بسیاری از پزشکان انجام می‌شود. و رضایت بیماران را جلب کرده تزریق چربی صورت است. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد در این روش چربی‌های از دست درفته در ناحیه مورد نظر با تزریق دوباره چربی به آن بازگردانده می‌شود. اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این روش در میان سایر پرکننده‌های شده برگرفتن چربی از بافت‌های چربی اضافی خود بدن بیمار است.

بدن دارای چربی است که بافت نرم و عالی دارد. از این رو اخیراً به جای استفاده از موادی که مربوط به بدن حیوانات است و همین طور ژل های مصنوعی و مواد غیر طبیعی از این روش بیشتر استفاده می‌شود. در روش حجم دهنده چربی مواد از بافت‌های چربی بدن فرد گرفته می‌شود و پس از پردازش و آماده سازی به دیگر نقاط مانند اندام‌ها و صورت انتقال داده می‌شود. چربی از مناطقی مانند شکم یا باسن و ران گرفته می‌شود.

سوزن های خاصی برای این روش به کار می رود و از لیپوساکشن و دستگاه مکش برای برداشت و خارج کردن چربی استفاده می‌شود، پس از برداشت چربی به کمک یک سانتریفیوژ چربی را از ناخالصی های که دارد جدا کرده و آماده ی تزریق می کنند. از تزریق چربی به صورت می‌توان در درمان چروک‌های پوست، افزایش حجم گونه و فک، برطرف کرده خط خنده و خط اخم، درمان گودی زیر چشم و … استفاده می‌شود.

| پیج اینستاگرام دکتر مریم کشاورز پزشک زیبایی اصفهان |


بیشتر بخوانیم :

مراحل تزریق چربی

تزریق چربی در چه نواحی از بدن استفاده می شود

کاربرد و ماندگاری ژل آلیاکسین