بالا بردن سر بيني با فيلر

بالا بردن سر بيني با فيلر

بالا بردن سر بيني با فيلر

احتمالا قبلا در مورد لیفت صورت شنیده‌اید، اما بالا بردن سر بيني با فيلر چطور؟ در واقع، اینجا صحبت از فرایندی جدید یا حتی تکنیکی جدید نیست. بلکه بهتر است که به عنوان نوعی ابزاری فکری به لیفت بینی نگاه کنیم که به ما کمک می‌کند تصور دقیق‌تری از نتایجی داشته باشیم که جراحی زیبایی بینی برای بیماران به ارمغان می‌آورد. معمولا وقتی که به عمل بینی فکر می‌کنید، احتمالا فرایندی را در ذهن‌تان تصور می‌کنید که کل بینی را تغییر می‌دهد. اما واقعیت این است که بیماران مختلف، نتایج متفاوتی را در نظر دارند. البته برخی از بیماران به دنبال تغییرات بزرگی در بینی‌شان هستند، اما دیگر بیماران تغییرات اندکی در بینی‌ برایشان کافی است.

بهترین پزشک زیبایی اصفهان | بالا بردن سر بيني با فيلر

 

چرا لیفت بالا بردن سر بيني با فيلر انجام دهید؟

چرا-لیفت-بینی-انجام-دهیدوقتی کسی در مورد لیفتینگ صورت صحبت می‌کند، معمولا می‌خواهد چهره‌اش ظاهر جوان‌تری پیدا کند. اگرچه طراحی عمل زیبایی بینی بیشتر به گونه‌ای است که در خود بینی تغییر ایجاد کند، لزوما باعث جوان‌تر شدن بیمار نمی‌شود. بنابراین وقتی کسی می‌خواهد لیفت بینی انجام دهد، معمولا می‌خواهد به رفع یکی از مشکلات پایین بپردازد:

افتادگی نوک بینی

گاهی ممکن است نوک بینی تا حد زیادی افتاده و خمیده شود. در موارد شدیدتر، به ویژه هنگام لبخند زدن نوک بینی ممکن است روی دهان سایه بیاندازد. درمان افتادگی نوک بینی بسته به دلیل افتادگی آن، می‌تواند با روش‌های مختلف صورت گیرد. به هر حال، لیفت در این مورد به معنای ایجاد نوک بینی است به صورتی با دهان، گونه‌ و لب‌ها تناسب بیشتری داشته باشد. اغلب هدف ایجاد زاویه‌ای درست بین ابتدا لب‌ها و نوک بینی است. این کار را می‌توان با روش‌های مختلفی همچون جراحی انجام داد.

حجم دادن به پل بینی

اگر رعایت نکنید، پل بینی وزن زیادی را متحمل می‌شود. مثلا وقتی که عینک یا عینک آفتابی می‌زنید، پل بینی مسئول داشتن دیدی مناسب است. این مساله به تعریف بینی هم کمک می‌کند، وقتی که پل بینی حجم کافی نداشته باشد، ممکن است بایتان ناخوشایند باشد. بینی شما ممکن است تخت یا عمقی به نظر بیاید. اضافه کردن حجم (یا لیفتینگ) در این بخش از بینی باعث می‌شود دیگر بخش‌های صورت به شکلی درآیند که از نظر زیبایی برای بیشتر بیماران نتایج مفیدی داشته باشد. با روش‌های مختلفی از تقویت غضروف گرفته تا اضافه کردن فیلر، می‌توان این کار را انجام داد. در بسیاری از موارد می‌توان لیفت بینی را همراه با جراحی اعمال کرد. اما گاهی بیماران روش دیگری را می‌خواهند.

بهترین پزشک زیبایی اصفهان | بالا بردن سر بيني با فيلر

 


دکتر مریم کشاورز

پزشک زیبایی اصفهان

برای مشاهده پیج اینستاگرام خانم دکتر مریم کشاورز کلیک کنید.


مطالب پیشهادی :

بهترین تزریق ژل لب اصفهان

تزریق فیلر برای خط خنده

فیلر زیر چشم چیست؟

توصیه های درمانی پروفایلو

موارد استفاده از مزوتراپی

زاويه سازی صورت با تزريق چربی

تزریق فیلر پشت دست

ژل رووفیل چیست؟

درمان جوش نوجوانی و روشها

انواع ژل رووفيل